Orgasm

2 Aug

Äntligen har jag fått hem det, rouget som alla talar om och som alla i USA verkar äga: Nars ”Orgasm”! Ska bli underbart kul att testa och se om det är så fantastiskt som alla säger! Återkommer med recension längre fram. Just det,  jag köpte mitt på ebay eftersom det blir betydligt billigare än att köpa det direkt från NARS.

Ett svar to “Orgasm”

  1. sara 2 augusti, 2010 den 05:56 #

    svar: hihi, det är skitbra! jag har inte testat än men blir jag desperat så är det ett bra alternativ. 🙂

Kommentera

